All 8 movie Reviews


Mothars Dae Mothars Dae

Rated 4.5 / 5 stars

I...wha- do I...um...uhhhh

I'm 5'ing this b/c I feel you held nothing back while making this, and that just makes for great lulz.

I mean, that voice....just....... hilarious.



School 13 - TongueTied School 13 - TongueTied

Rated 5 / 5 stars

Top quality

Very good and very cute! Lmao at the thumbs up guy at the end!


People find this review helpful!

The Facebook Problem The Facebook Problem

Rated 5 / 5 stars

If I had been in that lake...

Dead.

Awesome flash indeed sir :D



Brawl Funnies [Dick 1] Brawl Funnies [Dick 1]

Rated 3 / 5 stars

The "Move for Me" Sequence

was the only good one really. Love Kaskade...


People find this review helpful!

From Player to Playa From Player to Playa

Rated 5 / 5 stars

(pause)

the ending made me rofl the most for some reason :]



ACML III: Bliss ACML III: Bliss

Rated 5 / 5 stars

So interesting and different...and MUSE!

First off i would like to thank you using a Muse song for this lol, Muse is one of the greatest rock bands of all time and i just love them (plus bliss is one of my fav songs from them). The video itself was just amazing. It's a real refresher to see something like this every now and then. This is professional work.


People find this review helpful!

Sphere1 Sphere1

Rated 4.5 / 5 stars

Nice Concept!

Wow this is pretty good, the animation was smooth and solid, and i liked that rough kinda feel it gave off. I'm hoping that there will be some sorta sequel :}



Blockhead Ghostmas Blockhead Ghostmas

Rated 4.5 / 5 stars

One of my favorites

Fluid animation
Great style of randomness
Exelent voice overs
I love this series!